دانستنی‌ها

وجه تمایز فیلیپس EasyKey 9300 با باز کردن قفل از راه دور چیست؟

نمایندگی دستگیره فیلیپس

قفل هوشمند در حالتی از توسعه سریع بهره می‌برد. باز کردن دوربین از راه دور در اپلیکیشن تلفن همراه نیز برای خانواده‌های بیشتر جذابیت دارد. Philips EasyKey 9300 یکی از قفل‌های هوشمند است که از باز کردن در راه دور پشتیبانی می‌کند. چگونه این امکان فراهم می‌شود؟ آیا با یک دکمه باز می‌شود یا نیاز به نگه داشتن دکمه برای مدت طولانی است؟ بیایید پاسخ را در مقاله زیر بیابیم.

برای مشاهده قیمت قفل هوشمند درب از منوی سایت فروشگاه را انتخاب نمایید.

باز کردن در راه دور با یک دروازه

پس از اتصال Philips EasyKey 9300 به دروازه، این امکان را دارد که با استفاده از تلفن همراه، قفل درب را به صورت راه دور کنترل و وضعیت فعلی قفل را درب در زمان و مکان دلخواه مشاهده کند. به عنوان مثال، ما می‌توانیم لاگ‌های عملکرد، سطح باتری و غیره را در هر زمان و هر مکانی مشاهده کنیم. علاوه بر این، می‌توان یک کد PIN موقت به مدت 30 دقیقه را به صورت راه دور با مهمانانمان به اشتراک بگذاریم تا وقتی خانه نباشیم، وارد شوند.

Philips EasyKey 9300 به شما امکان می‌دهد با اثر انگشت، کد PIN، تگ کلید و کلید مکانیکی، قفل را باز کنید که می‌تواند به تقاضاهای مختلف خانواده پاسخ دهد. با اتصال آن به دروازه، می‌توانیم به صورت راه دور در اپلیکیشن، بدون محدودیت فضایی، قفل را باز کنیم.

باز کردن در راه دور از طریق دوربین هوشمند درب

دستگیره هوشمند فیلیپس می‌تواند با دوربین هوشمند درب ترکیب شود. وقتی کسی زنگ درب را می‌زند، ما می‌توانیم یک گفتگوی دو طرفه با آنها را در اپلیکیشن شروع کنیم و وضعیت درب بیرون را بررسی کنیم، به غیر از اینکه در کجای جهان باشیم. پس از تایید، می‌توانیم درب را از طریق تلفن همراه باز کنیم.

نمایندگی دستگیره فیلیپس

دوربین هوشمند درب Philips از لنز با زاویه دید 170 درجه و 4 چراغ مادون قرمز پر نور استفاده می‌کند. هنگامی که وضعیت غیرطبیعی‌ای مانند بسته نبودن قفل، قطع شدن ارتباط دوربین هوشمند درب یا رفتار مشکوک حول درب رخ دهد، قفل درب به صدا درمی‌آید. علاوه بر این، دوربین هوشمند درب نیز تصاویر و فیلم‌ها را در لحظه ضبط و به طور خودکار بارگذاری می‌کند. بنابراین، ما می‌توانیم در هر زمان به وضعیت قفل درب آگاه شویم و هیچ خطر امنیتی پنهانی را از دست ندهیم.

به طوری که برای باز کردن در راه دور، سازگاری با دروازه یا با استفاده از دوربین هوشمند درب، اگر می‌خواهیم از طریق تلفن همراه آن را باز کنیم، باید گزینه مورد نظر را در اپلیکیشن نگه داریم و بر روی آن بزنیم، به جای یکبار کلیک کردن. این می‌تواند در مواقعی که به طور تصادفی درب را در اپلیکیشن باز کرده و خطرات امنیتی را ایجاد می‌کنیم، بهتر پاسخگو باشد.

علاوه بر باز کردن در راه دور، Philips EasyKey 9300 دارای سایر قابلیت‌های مفیدی مانند باز کردن با شناسایی داخلی، باز کردن خودکار با بستن در، دکمه‌های چند منظوره و هشدارهای متعدد است که امنیت خانه را در طول روز حفاظت می‌کند.

برای مشاهده قیمت قفل هوشمند درب ضد سرقت از سایت اچ تی ان پرایم بازدید نمایید.

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *